Μιλτιαδης Πλαγιαννακος: Ο Πρωταθλητης του Old School πρωταθληματος της Πολης της Μαχης! - Greek Yu-Gi-Oh! Fans: Νέα-Ενημέρωση/Επεισόδια Yugioh/Άρθρα/Τουρνουά/Yugioh Store

Μιλτιαδης Πλαγιαννακος: Ο Πρωταθλητης του Old School πρωταθληματος της Πολης της Μαχης!

Πριν λίγο καιρο ολοκληρώθηκε και το Old School πρωτάθλημα της Πόλης της Μάχης. Αυτή τη φορά ηταν ο Μιλτιάδης Πλάγιαννακος που κατόρθωσε να στεφθεί πρωταθλητής!

Η λίστα του Old School πρωταθλήματος αυτού, αφορούσε τις κάρτες που εμφανίστηκαν στην Πόλη της Μάχης. Μια λίστα που περιελάμβανε αρκετές και ισχυρές κάρτες, παρέχοντας την δυνατότητα να διαμορφωθούν διάφορα και ανταγωνιστικά Deck.

(To παραπάνω Deck ειναι εκείνο που πετυχε να κερδίσει το Old School Πρωτάθλημα της Πόλης της Μάχης, κάνοντας τον Μιλτιάδη Πλάγιαννακο τον νέο Πρωταθλητή!)

"Έδωσα βάση στη διαμόρφωση μιας ευέλικτης τράπουλας. Θεώρησα πως στη συγκεκριμένη λίστα έπαιζε μεγάλο ρόλο η ευελιξία και όχι τόσο η δύναμη. Γι' αυτό, έχω  βάλει ελάχιστα δυνατά τέρατα  στη τράπουλα τα οποία απαιτούν θυσία και γενικά που θα μπορούσαν να "παγώσουν" το παιχνίδι μου (Kaiser Glider, Jinzo, Lava Golem). Επέλεξα να βάλω πιο αδύναμα τέρατα, μα με ικανότητες όμως που θα  μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στο παιχνίδι του αντιπάλου μου (D.D. Warrior, Cyber Jar, Kelbek, Wall of Illusion, κτλ). Παράλληλα, έβαλα πολλές κάρτες τραβήγματος (Cyber Jar, Pot of Greed, Graceful Charity, Card of Demise, Card Destruction).Το αποτέλεσμα ήταν η τράπουλα να "κυλάει" καλά και παντα να έχω την δυνατότητα κινήσεων, σε κάθε γύρο μου.

Οι υπόλοιπες κάρτες της τράπουλας μου, αφορούσαν κυρίως κάρτες, που χρησιμοποιημένες με σωστό τρόπο και την κατάλληλη στιγμή, θα μπορούσαν να αποδιοργανωσουν το παιχνίδι του αντιπάλου και να μου δώσουν το πλεονέκτημα (Cyber Jar, Enemy Controller, Shrink, Fairy Box κτλ), καθώς θεωρούσα πως αρκετές μονομαχίες αυτού του πρωταθλήματος, θα κριθούν στις λεπτομέρειες. 

Τέλος, χρησιμοποίησα κάποιες κάρτες που αποσκοπούσαν είτε να καταστρεψουν μαζικά το έδαφος του αντιπάλου μου (Raigeki, Malevolent Catastrophe), ειτε να τον αφήσουν εκτεθειμένο σε μια σχεδιασμένη, "τελειωτική" μου επίθεση (Holding Legs, Giant Trunade). Μια κάρτα "κλειδί" εδώ για να το πετύχω, ήταν το Left Arm Offering, το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα (βγάζοντας από το παιχνίδι δύο τουλάχιστον κάρτες από το χέρι σου), να αναζητήσεις μια Spell απο την τράπουλα σου και οπότε αναλόγως της περίπτωσης, έπαιρνα το Raigeki (για να καθαρίσω το έδαφος από τα τέρατα του) ή το Giant Trunade (για να καθαρίσω το έδαφος από τις Spell και τις Trap του) και ύστερα να κάνω την τελική μου κίνηση!"

No comments:

Post a Comment

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

VENDORA

-->